dilluns, 17 d’abril del 2017

Imatges del torneig de Pasqua


En un agradable mati d'abril, amb una temperatura més pròpia de juny, es troben el que ha fet el drive més llarg divendres i el que pretèn prendre-li l'honor.
Gabri: - Com l'enganxi bé ja veuràs ja,  t'asseguro que passarà dels 244.5 metres.

- Vaig quedar tercer divendres i no provoquis el personal que vull el premi jo.

Amb l'eina a punt! 

Al forat 5, prenent mides i precaucions abans de jugar-se-la.

- A dins l'he ficada a dins!!!  

El Josep assajant. 

Mireu la Montse que bé que ho ha fet i mireu el camp de primera que tenim!!! 

- Com l'enganxi bé, d'aquí a bandera!

- Mireu s'ha de fer així suavesito, suavesito.

La selfi de l'equip entre floretes. 

- D'aquí a bandera...

... I d'aquí també!!!

I és que les banderes són noves i es veuen molt bé. 

I no es bonic jugar en mig de tanta floreta!!!  

Ara , a la segona volta, també sabem de quin forat sortim!!! 

Us hi vau fixar com estava el carrer del nou? 

Tan ple de margarides...

... Que semblava que els hi havien plantat!!!

Vaig anar al Vallès a la presentació del llibre de la Gemma Ruiz,  "Argelagues" i entre el públic assistent ningú sabia que eren les argelagues. Al final algú va semblar que en tenia una mica d'idea i va concloure que eren com la ginesta però que punxava.
Els haurem de convidar a veure les que hi ha,  aquestes en concret al carrer de l'1.

Anem al lliurement de premis. La Gisele i el Gabri mostren estarrufats els fuets pels drives.

I aquí tenim els guanyadors de les aproximacions Lluís Rojas, Ignasi Monclús i Miki Vizcaino.

El Sr President del Comitè de Competició fent lliurement del 1r scratx: Miki Vizcaino.

I aquí el pòdium de campions per hdc, campió, Josep Fañé; 2n, Manel Puig i tercer, Ventura Ferrer.
- Escolta Jordi, no em provoquis el personal pel blog!
- M'han enganyat!!!  Tothom deia que havien fet més punts que jo!!!!