dilluns, 18 de desembre del 2017

Imatges de Sèniors

No vaig esmorzar, dissabte no vaig esmorzar!!!! Però a mig matí quan passo pel camp em vaig creuar amb aquest grup, a punt de sortir...


Sembla que el fred no els espanta.

Menció especial per l'Andreu. H tornat a jugar! I no només a jugar golf, 
sinó també que ja torna a anar amb bici!!! Felicitats!
Bon retorn Andreu! Et trobàvem a faltar!

- Escolta Armand, aveure què m'apuntes, el primer dia que vinc,
que no em falti ni un punt. Ja no m'en recordo com s'ha de tocar la bola!

La Núria, amb un flamant xandal groc, va arribar amb un altre grup.
També fa números. 
Va tornem-hi.

Ha sortit l'Andreu, surt l'Armand...

... I Finalment el Josep, que segons diu porta una barreja de ratlles i birdies!!!

I aquí teniu un altre grup, feliç i content.

El Sr Vives va mostrar alguna foto del camp ben blanc a les 9 del matí,
però a aquesta hora, imperava la verdor!!!