diumenge, 30 d’abril del 2017

Imatges del torneig CASA MAS

Comencem pels campions del Nàcex de Moià, 
o empatats amb els campions,
si no ho van ser, és per tenir el hdc més alt.
A punt de començar el casa Mas.
- Res de hdc, avui guanyarem i prou!!!

Un equip femení nombrós per ser en dissabte, felices i contentes abans de començar.
- Mira Armand què m'han regalat. Amb aques aparell miro el forat, em diu la distància exacta i després jo la clavo a dins!!!
- Ara ho veuràs!!!

- Miro, tiro i a dins!!!!

- Bé, aquesta no hi ha anat, però la propera ja ho veuràs!

Fixeu-vos que els roures encara no han tret fulla.
Són del país i saben que aquesta setmana, fred.
Avui a les 8, 1.5º  !!!!!!! 

La Gisele, puttejant...Directe a dins!!!
Fixeu-vos que els greens s'estan recuperant molt bé de la punxada.
L'Armand concentrat per embocar.

La mollena matinal marca la traçada de la bola, aquí podeu veure com l'Andreu l'emboca perfectament.

El matí ens va fer un dia fred, després va sortir el sol...

- Tanco el ulls per confesar-te una cosa molt íntima i és que amb aquests companys de joc, m'ho passo molt bé.

Al carrer del 5, l'Andreu picant amb força.
- He arribat fins aquí en la sortida del 5!!! 
Espero que cap fèmina em supri?!?!?!

Entrarà o no entrarà????
That's the question!!!
- És igual. El realment important és que amb la Gisele, l'Andreu i l'Armand  
hem gaudit d'un agradable matí de golf.