dilluns, 12 de febrer del 2018

Imatges del Mensual 10.02.18





Aquest dia, a aquesta hora, en aquest lloc... 4 sota zero!!!!

Qui més qui menys venia preparat!

Amb un bon somriure es comença millor.

El coneixeu aquest?

A cara descoberta!

- No, no, no tinc por!

- A mi poseu-m'hi una bona gelada cada dia
 i veureu els resultats que faig.

Forat 2, això no és gebrada! És gel!!! 

- És la meva potència o la temperatura. 
Vaig tirar que la bola era sencera i la vam trobar així!!!

- Què és això que brilla tant prop de la sortida del 7?
Gel, gel i gel!!!

La penya que vam compartir un matí glacial!!!

La penya veïna Andreu, Montse i Jordi.
- Heu de saber que  l'Andreu ha fet 5 punts en un sol forat!!!
Com es pot fer això?

De la sortida del 2 cap al green,  ara sembla una autopista!!!
- Gabri! Quants centenars de boles hi vas trobar aquí?

El Joan s'havia entrenat per jugar sobre herba!
No sabem si havia practicat el hoquei sobre gel, 
però segur que el que no havia fet mai era 
 el golf sobre gel. 

- I ara per on se surt d'aquí? 

El Romero n'anava entrant alguna, no moltes!!! 

El Joan també.
Jo vaig fer la pitjor partida de la meva curta vida golfista!!!
Gel + dos mesos i mig sense fer-ne cap segur que compten!!!

Un problema greu i que requeria de molta insistència era clavar el tee!!!

Una de les coses positives era poder contemplar Rasos i Cadí ben nevats! 

El Joan també s'hi esforçava molt a clavar el tee...
... Però no hi havia manera!!! 

Encara que els números no són bons...
...Passem comptes.