dilluns, 16 d’abril del 2018

Imatges del Mensual


  
Vives amb Vives... Res ens espanta!!!

 El David passant per sobre el pont. A sota un autèntic riu!
 Aigua per tot arreu!!!
 Aquest nou servei de rentat de pilotes té l'avantatge que no cal fer d'una en una!!!
 El David mira el temps que fa o és que la bola ha anat molt amunt.
 Al mig del carrer del 4 una surgència, per un cantó..
 ... I per l'altre. Una autèntica font Barbot!!!
 El Ventura, d'aquí amb el putt.
 I el David, aquest putt tan llunyà... Entró, entró!!!
 Aquest del Ventura també, però era més proper.
 Instant precís en que l'entra el Josep Mª

 El Ventura sortint interlagos!!!!
 I llacs habitats!!!
 - Algú ha portat pescaboles?
- Que som a Castell!!
- Però mira el llac que tenim al mig del 5!!!

 Un altre magnífic exemplar de cuc de terra!
 - Posar-me entre Vives diu que dóna sort. A veure si guanyo!!!!
 - El que em va donar sort deuria ser un bon esmorzar en bona companyia. A la segona volta vaig fer 24 punts!!!

 - Jo aniré fent els meus puntets.
 - Amb el teu germà em fet un pacte. Ell que guanyi l'aproximació del 2 i jo la del 3!!!
 El David va fer de tot en uns greens realment difícils. També en va entrar alguns realment llunyans.

 El Compte, afinant molt.
 ... I el Ventura també.
 - La sortida del 2, la deixo a 1.40 amb backspin.
 Mesurem i ningú me la pren!!!
 El Ventura provant el nou servei de rentat de pals!!!!

El Ventura, entre llac i riu al carrer del 3!!!

A partir d'aquí ja no hi ha més fotos perquè va tornar a ploure fins al final de la partida!!!