dilluns, 14 de gener del 2019

Assemblea General i dinar 13.01.19




El camp fantàstic un matí perfecte per a fer la partideta, però...

.... No!!! Avui toca reunió! Assemblea General

La Junta actual presideix l'Assemblea.

Els socis assistents estudien la memòria atentament.

El Sr Tresorer detalla l'estat de comptes, que no va tan bé com voldríem.

Josep Domènech exposa no només els temes relacionats amb competició, 
sinó també presenta un detallat informe sobre l'aigua i el seu possible finançament.
Cosa que va suscitar un viu debat. 
Decidim fer la perforació si...

El Sr president tanca l'Assemblea i ens em`laça tots al dinar social.

Los Niños con los niños...

... I las niñas con las niñas!!!

Com ha anat el jetlack? Aquests acaben d'arribar de NY

I el Sr Secretari i Sra acaben de venir de Viena!

President i Sra ja tenen les maletes a punt per anar a Nova Zelanda!!!

El Miki adverteix:
-Sapigueu que nosaltres serem sempre fidels al club i ens quedem aquí!

- Jo també encara que al poble veí facin forats de par 7!!!

- I més si som nosaltres els que decidim que ens cal!!!

- Jo a aquest camp hi tinc la mida presa. Ara bé si el reguem...

- La millor parella.

Seguiu la vida del club també per instagram!!!

La Modesta i el Jordi



L'altre secretari, també marxa... A Venècia!!!
Però tornarem, no patiu, només es una setmaneta! 

La penya juvenil sembla que s'ho mira seriosament

- Ei poc a poc! Fins aquí hem arribat!!!

Tant voltar, tant voltar!
Arreglem la casa!

Tres que s'hi vam aproximar molt una vegada!

S'hi van aproximar molt dues o tres vegades!!!

Campions de les aproximacions! Quatre!!!!!!!!!!!!!!

Campions de diferents mensuals de segona.

Subcampió de 2ª, Xavi, i Campió Andreu.
- Ei que no és una guitarra!!!! 

Guanyadors d'un mensual a 1ª i jo també!!!

Jo també guanyo. Em sembla que començo a conèixer una mica el camp!!!

El que hi ha darrera la columna també ha guanyat algun mensual!!!

Un pòdium de 1ª:
3r, Gabri Soler; subcampiuó Lluís Rojas, campió per 2 punts Lluís Girbau