diumenge, 21 d’abril del 2019

Imatges de l'open Pasqua'19




És diumenge,
és Pasqua,
 són les nou
 i no plou!
Som-hi! 
Ventura: - Divendres vaig fer 36 punts. Avui més.

- Va comenceu que les butifarres estaran fetes de seguida.

Érem una bona colla, tothom a lloc.

- Però que no acaben caient totes les boles?

El José Ortega ens demostra que amb l'esquerra també es pot jugar!!! I a més... no està mal!


El Manel ho fa amb la dreta i bé!

El Jordi des de la distància, directe a càmara, directe a forat!

Quasi! Corvata!

Sembla que bona!

El Manel la treu molt bé del rough.

Al 5 amb 2 a green!

No era Matias Prats, era Juan José Castillo,
però la del Manel "entró, entró"!!!

I sí, vam trobar les butifarres fetes i el grup d'abans que encara hi era.

Bona sortida del 2.

Aquesta quasi que hem de mesurar!

Com s'entén? Diu que la toca malament i acaba sent bona!

Massa llarga? No!!!

Ventura, li has dobrir la porta.

Bon putt del Jordi, des de lluny.

Molt bé Manel!

A la sortida del 5, ens creuem amb aquesta colla que fan la del 3.
Atenció, tira el President!

Ara el Víctor.

En què quedem Pepe? Àrbol o no àrbol?

Bona  sortida i bon estil del Tote!

Quan no es queixa, vol dir que ha anat molt bé.

Molt bona Manel!


El grup que hem compartit un agradable matí de golf.
I no és una selfi!!!!

L'exposició de trofeus! Ous!
Dos dies barallant-nos ...  Amb les boles...
...Per veure qui s'enduia més ous!!!

Josep Riba, Jose Vives

Àngel Custodio, Josefa Pacheco, Carme Gispert i jaume Jou.
De Castelldefels a Andorra.
Podem dir ara ja open internacional Vila de Castellterçol?

I aquí una penya d'amics junts ...

I per separat, José Ortega i Eva Barberà

Francesc i Mª Àngels.
Per separat... Però molt units!!!

I mentre a fora fem l'aperitiu...

... Els dos Joseps a dins fan números.

- Jo em reservo per un altre dia. Quan m'hi poso, m'hi poso!

- Estem molt impacients per a saber els resultats!
Encara no estan?

- On hauré fallat dos cops?
M'hauria endut l'ou gros! 

Àngel: - Aquest camp ja el començo a conèixer, al forat  ..  has de tirar a la dreta,
perquè acabi caient a l'esquerra.

- No sé com ho veus, però jo crec que el camp ara està prou bé!!!

Ho diu un profe: - Per anar recte a forat, us heu de tapar un ull, així, com amb l'escopeta.
I després tirar!

Lliurement de premis: Els dos drives més llargs són per Carme Gispert i Gabri Soler


Les aproximacions:
La del 2 per a Mª Àngels Lario a 2,18 m.
La del 3 per a Gabri Soler a 2,06 m.
La del 9 per a l'Oriol a 4,23 m.

El quadre d'honor de l'open, els quatre primers 
Ventura Ferrer i Manel Puig amb 36 punts (Com jo), subcampió Manel Riba amb 37 punts i campió
Xavi Cocovi amb 38!


Gabri Soler també va ser guanyador amb menys cops -5!!!

El campió amb el seu trofeu.

- Mireu que he guanyat! Oi que ens hi faltava un ou a sobre la mona?

- Mira, tenim dos ous!
- Jo també prefereixo els ous a les copes!!!